Za informacije o obradi osobnih podataka posjetite: INFORMACIJE O OBRADI OSOBNIH PODATAKA

    Podaci o prodajnom mjestu

    Na web stranicama www.marina-commerce.hr smješteno je elektroničko prodajno mjesto – Web trgovina društva:

    Marina Commerce d.o.o.

    Puntica 7, 51521 Punat

    OIB: 19871089969

    Tel: +385 51 654 303

    e-Mail: commerce@marina-commerce.hr

    Upisani u registar Trgovačkog suda u Rijeci pod brojem MBS 040059225 ,Tt-95/6845-4 Direktor: Sabrina Lesjak

    Kupcem se smatra svaka punoljetna osoba koja elektronički naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje ga na Marina Commerce Webshop – Marina Commerce d.o.o. Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, Euro (Eur), s PDV-om. Ne uključuju cijenu dostave. Artikli iz Web shopa mogu se kupiti i naručiti putem interneta, telefona ili osobno u trgovini u sjedištu poduzeća.

    Korištenjem web trgovine obvezujete se poštivati sljedeće uvjete i pravila, navedena u tekstu niže.

    Naručivanje robe

    Naručivati i kupovati možete kao gost ili kao registrirani korisnik.

    Proces kupovine

    Bilo da ste registrirani korisnik ili kupujete kao gost kupujete na sljedeći način: Izaberite željeni artikl. Za više informacija o izabranom artiklu, klilinite na njegovu sliku ili na tipku “Detaljnije”, nakon čega ćete biti preusmjereni na stranicu s više informacija o proizvodu.

    Izborom „Dodaj u košaricu” artikl će biti automatski spremljen u Vašu košaricu nakon čega ga možete kupiti izborom opcije „Kupi”. Možete odabrati opciju „Nastavi kupovinu” i odabrati sljedeći artikl iz naše ponude i spremiti ga u košaricu.

    U košarici imate pregled svih artikala koje ste dotad odabrali, te cijenu i količinu. Količinu pojedinog artikla možete mijenjati upisivanjem željene količine u polje „Količina”. Ukoliko košaricu želite isprazniti, pokraj svakog artikla s desne strane od proizvoda klikinite na opciju “Obriši” (pritisnite križič).

    Kada ste dovršili izbor željenih artikala te ih odlučili kupiti, u gornjem dijelu stranice pritisnite opciju “Završetak kupovine”, a zatim slijedite proces unošenja podataka, a nakon svakog koraka kliknite na “Nastavi” . Upišite adresu na koju želite da Vam dostavimo kupljenu robu. U slijedećem koraku prikazat će Vam se iznos poštarine.

    Klikom na „Nastavi” dolazite na obavljanje plaćanja. U Marina Commerce Webshopu možete plaćati virmanom/e-bankingom, ili pouzećem (prilikom preuzimanja pošiljke).

    Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac prođe cijeli Proces narudžbe. Na mail kojim ste se registrirali kao kupac dobiti ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena od strane Marina Commerce d.o.o.

    Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da provjerite da li se artikli nalaze u Vašoj košarici nakon prijave. Ukoliko se ne nalaze molimo Vas da nazovete na info telefon 051/654-303 ili pošaljite email na commerce@marina-commerce.hr

    Marina Commerce d.o.o. obvezuje se isporučiti sve naručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama. Ukoliko Marina Commerce d.o.o. nije u mogućnosti isporučiti bilo koji od naručenih proizvoda, kontaktirat će kupca robe telefonski ili e-mailom po pitanju zamjenskog proizvoda ili otkazivanja naručenog proizvoda. Svi ostali naručeni proizvodi biti će isporučeni.

    Plaćanje robe

    Kupac se obvezuje naručene proizvode platiti Marina Commerce d.o.o. na sljedeći način:

    Po ponudi – uplatom na žiro račun (Internet bankarstvo/pošta/banka)

    Nakon što zaprimimo vašu narudžbu provjerimo da li sve proizvode koje ste naručili imamo na stanju, a nakon toga vam šaljemo predračun za uplatu na vaš e-mail. U slučaju da nemamo sve proizvode kontaktirat ćemo vas za eventualne zamjene. Predračune šaljemo radnim danom od ponedjeljka do petka, kada nam je dostupan uvid u stvarno stanje raspoloživosti proizvoda. Ukupni iznos sa ponude uplatite preko internet bankarstva ili u pošti/banci/Fini na naš žiro račun.

    Obavezno kod plaćanja naznačiti broj ponude u pozivu na broj. Roba se šalje kada je uplata vidljiva na našem žiro računu ili nam pošaljete potvrdu o uplati. Proizvode koje ste naručili držimo na rezervaciju dva dana od trenutka kada ste primili naš predračun na e-mail. Ukoliko niste uplatili u tom roku rezervacija se poništava te vas molimo da nas kontaktirate radi provjere stanja ili zatražite novi predračun.Važno: Važno: Ispis narudžbe koji vam stigne na e-mail je samo automatska potvrda narudžbe i na njoj nije iskazan broj žiro računa kako ne biste uplaćivali pogrešne iznose prije no što dobijete predračun za uplatu s provjerenom raspoloživosti proizvoda te točnim iznosom poštarine.

    Sve cijene izražene su u Hrvatskoj nacionalnoj valuti, Euro (Eur), s PDV-om.

    Pouzećem – gotovinom pri preuzimanju pošiljke od Hrvatske pošte

    Za plaćanje pouzećem osim poštarine zaračunava se i usluga otkupnine u iznosu 1,00 Eur. Navedeni iznos je iskazan na računu koji primite. Prilikom uručenja pošiljke dužni ste uplatiti i naknadu za transakciju novca najmanje još 1,00 Eur, odnosno 3 % od ukupne vrijednosti pošiljke. Taj iznos vam ne možemo iskazati na primljenom računu.

    Dostava i cijena dostave

    Pošiljke šaljemo kurirskom službom HP Paket 24 , Overease ili GLS.

    Okvirno vrijeme dostave pošiljki:

    Pošiljke šaljemo radnim danom od ponedjeljka do petka, kada imamo evidentiranu uplatu na žiro računu ili primljen dokaz o uplati. Vrijeme dostave iznosi 2-4 radna dana ne uključujući datum predaje pošiljke.

    Za račune iznad 200,00 Eur trošak dostave snosi prodavatelj.

    Za račune do 199,99 Eur troškove slanja pošiljke snosi kupac.  

    Cijena dostave za sve pošiljke do 30 kg   je 6,00 Eur.Košarica će automatski izračunati cijenu dostave, s obzirom na odabrane parametre.

    Važna napomena: Ukoliko prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ukoliko je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.

    Nezaprimljena pošiljka: Ako kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom vremenu, a očekivano vrijeme je do 3 radna dana kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja putem e-pošte commerce@marina-commerce.hr ili telefonski na 051/654-300 kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke.

    Nadoknada troškova za vraćenu pošiljku: Ako kupac odbije primiti robu ili je ne podigne u uredu kurirske službe nakon što mu je ostavljena obavijest o pošiljci koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova vezanih za isporuku.

    Osobno preuzimanje

    Ukoliko želite osobno preuzeti robu u našem skladištu obavezno dogovoriti mailom ili na broj telefona + 385 51/654-303. Robu je moguće preuzeti od ponedjeljka do subote od 8h do 14h ili po dogovoru. Robu ne možete preuzeti ako prije toga niste izvršili uplatu po predračunu

    Povrat i reklamacije

    Povrat robe/reklamacije

    Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji odgovara opisu navedenom na internetskim stranicama web dućana. Sve proizvode prije pakiranja pregledavamo i kontroliramo ispravnost, te vas molimo ako primijetite oštećenja, da nas obavijestite odmah putem e-pošte na commerce@marina-commerce.hr

    Ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi, pošiljku vraćate na naš trošak, a mi ćemo vama poslati ispravan proizvod na naš trošak. Zamjenski artikal šaljemo nakon primitka spornih artikala, ali samo ako se ispoštuju svi uvjeti zamjene proizvoda.

    Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, NEĆEMO uvažiti reklamaciju.

    Slika koja ilustrira proizvod na internetskoj stranici odgovara stvarnom izgledu proizvoda, ali može doći do male razlike u boji zbog fotografije ili monitora, te kupac ne može reklamirati ovaj segment. Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda). U slučaju da vam je pristigla pošiljka oštećena u transportu, vratite istu po dostavljaču na našu adresu, a vama će biti poslana nova pošiljka s ispravnim artiklima na naš trošak.

    Ističemo da je uz artikle koji se vraćaju, mijenjaju ili reklamiraju obavezno priložiti originalnu dokumentaciju koja vam je isporučena s artiklima. Artikli moraju biti vraćeni u originalnom pakiranju te pravilno zaštićeni kako bi se spriječila mogućnost oštećenja proizvoda prilikom transporta.

    Kupac ima pravo na povrat proizvoda ako naručenim proizvodom iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan. Kontaktirajte nas u roku od 14 dana od primitka na e-mail ili telefon  radi dogovora oko povrata. Povrat možete ostvariti samo u slučaju da se proizvod vraća u stanju u kojem vam je bio dostavljen (originalnom pakiranju, nekorišten).

    Pravo na raskid ugovora

    Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 44. Zakona o zaštiti potrošača.

    Potrošač ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikla obavijestiti prodavača da odustaje od ugovora, bez potrebe navođenja razloga svoje odluke. Rok počinje teći dan nakon datuma preuzimanja artikla.

    Odustajanje od ugovora potrošač javlja na email prodavača commerce@marina-commerce.hr

    Isključenje prava na jednostrani raskid ugovora: Potrošač nema pravo na raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, tj. ako je:

    • ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
    • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača/korisnika ili koja je jasno prilagođena potrošaču/korisniku

    Materijalni nedostatak može se uvažiti kada:

    • artikl nema karakteristike potrebne za njegovo normalno korištenje ili promet,
    • artikl nema karakteristike koje su potrebne za posebno korištenje zbog čega ga kupac kupuje, a koje je prodavaču poznato odnosno moralo bi mu biti poznato,
    • artikl nema karakteristike ili odlike koje su izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane,
    • prodavač je izručio artikl koji nije u skladu s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.

    Ako je dostava iz bilo kojeg razloga izvršena prije zaprimanja obavijesti o raskidu ugovora, kupac može raskinuti ugovor uz plaćanje usluge   dostave u ugovornom iznosu od 5,00 Eur s uključenim PDV-om, a ukoliko troškovi dostave prelaze ugovoreni iznos u iznosu troškova dostave.

    Odmah po zaprimanju obavijesti o raskidu ugovora, Marina Commerce d.o.o. će kupca e-mail-om obavijestiti da je dostava već izvršena i da je obvezan podmiriti ugovorne troškove   dostave u iznosu 5,00 Eur s uključenim PDV-om, odnosno u iznosu troškova dostave ukoliko oni prelaze iznos od 5,00 Eur.

    U slučaju kada je ugovor raskinut nakon izvršene dostave proizvoda, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod neoštećen i zapakiran u orginalnu ambalažu.

    Dostava se smatra izvršenom u trenutku kada je Marina Commerce  d.o.o. predala proizvod dostavnoj službi.

    Marina Commerce  d.o.o. će uplaćeni iznos koji je dužna vratiti kupcu umanjiti za iznos narudžbe koji se odnosi na ugovorni iznos troškova   dostave ukoliko su za to ispunjene gore navedene pretpostavke.

    Pritužbe i sporovi

    Marina Commerce d.o.o. poštuje važeći zakon o zaštiti potrošača. Marina Commerce d.o.o. se po najboljim mogućnostima trudi ispunjavati dužnost osiguravanja učinkovitog sustava rješavanja pritužbi.

    U slučaju problema, kupac s prodavačem Marina Commerce d.o.o. može stupiti u kontakt na brojeve telefona 051 654 303 ili emailom na info@maredecor.hr. Pritužba se predaje na email adresu commerce@marina-commerce.hr

    Potrošači nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi i u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte na adresu Marina Commerce d.o.o. , Puntica 7, 51521 PUNAT

    Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora.

    Kod dostave prigovora obavezno naznačiti ime i prezime i adresa za dostavu odgovora.

    Postupak rješavanja pritužbe je povjerljiv.

    Marina Commerce d.o.o. je svjestan bitne karakteristike potrošačkih sporova nesrazmjera između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova koji nastaju zbog rješavanja spora, što je i glavna prepreka potrošača za pokretanje spora pred sudom. Zato Marina Commerce d.o.o. nastoji po svojim najboljim mogućnostima rješavati sporove mirnim putem.

    Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

    Ovim putem Vas obavještavamo o svojoj dobroj volji da svaki spor rješmimo mirnim putem sporazumno kao i Vašem pravu da koristite mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pravom pokretanja postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, i/ili podnošenjem prijedloga za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori.

    Online rješavanje potrošačkih sporova

    Obavještavamo Vas o mogućnosti rješavanja potrošačkih pritužbi putem online rješavanja potrošačkih sporova temeljem Uredbe o online rješavanju potrošačkih sporova 2006/2004 i Direktive 2009/22/EC i Direktive o alternativnom rješavanju alternativnih sporova 2013/11/EU putem linka:

    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

    Želimo vam puno ugodnih i povoljnih kupnji!

    Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka te njihovom korištenju

    Marina Commerce d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Marina Commerce d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

    Intelektualno vlasništvo

    Sadržaj marina-commerce.hr web trgovine je zaštićen i Marina Commerce d.o.o. ostvaruje jedinstveno pravo na njegovo korištenje. Svako neovlašteno korištenje tekstova, slika i svog  ostalog sadržaja smatra se postupanjem protivnim Zakonu o autorskom pravu te podliježete zakonskim sankcijama. Ukoliko želite koristiti neki dio sadržaja, obavezno nas kontaktirajte.

    Dostupnost www.marina-commerce.hr web trgovine

    Iako Vam Marina Commerce d.o.o. nastoji dati najbolju moguću ponudu usluga, ne možemo grarantirati da će usluge na marina-commerce.hr biti kontinuirano dostupne, zbog grešaka, održavanja ili uvođenja novih sadržaja.

    Elektronska komunikacija

    Posjećivanjem stranica marina-commerce.hr internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.

    KUPNJOM DAJTE PRIVOLU ZA DAVANJE OSOBNIH PODATAKA NA KORIŠTENJE I POHRANU

    Marina Commerce d.o.o. obvezuje se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca.

    Marina Commerce d.o.o. će pohraniti Vaše osobne podatke Ime,Prezime,Adresu dostave, broj telefona, Email adresu koji su nužni za ispunjenje naših obveza.

    Marina Commerce d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Marine Commerce d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

    Članice Marina Punat Grupe:
    • Marina Punat d.o.o.
    • Brodogradilište Punat d.o.o.
    • Marina Punat Hotel & Resort
    • Marina Commerce d.o.o.
    • Gajeta d.o.o.
    • Kvarner d.o.o.
    • Brodica d.o.o.